"JAG GÖR INGET" JO, DET GÖR DU!!!!

God Morgon God Middag God Kväll.
Till "frukost" idag åt jag omelett med skinka i och med lite gurka och tomat till. Behöver jag säga att jag kände mig sjukt nyttig? Nej, jag tror inte det. Idag blåser det som satiken samt att det är blandat regn, moln, sol. Typ. Vad gör man då? Jag gör inget. Eller jo, jag bloggar ju. Då gör man ju något.

Kom att tänka på det nu.
Ibland när man får frågan om vad man gör så svarar man "inget".
Varför gör man det? Varför inte bara skriva vad man gör för man gör alltid något.

---

Igår tog jag i alla fall dom här bilderna, enjoy:

2010-06-30 15:32:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback