we no speak americano

Underbart väder idag igen.
Man kanske borde dra och sola idag också då, eller?

Seriöst så blir jag så sur på mig själv för jag kan verkligen inte slappna av när jag ska sola.
Det slutar med att jag ligger i solstolen i typ tio minuter, högst, sen blir jag för rastlös.
Men jag känner att jag måste ge mig fan på att ligga och steka så jag verkligen blir brun.
Efter jag har blivit det så ska jag köpa något vitt, typ en vit klänning, som framhäver brännan.
Det kommer bli succé!

---

Årets sommarplåga, btw.
Ni vet dom där låtarna som man egentligen hatar men som man sjunger med i ändå?
Såg på texttv igår att de tror att det blir Alors On Danse och/eller We No Speak Americano.


WE NO SPEAK AMERICANO

2010-06-23 14:12:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback