TAKE ME UTOMLANDS

HERRE MIN JE VAD MIN KROPP OCH MITT HUVUD VILL ÅKA UTOMLANDS!
Tänk bara att vakna upp på morgonen i något nice hotellrum i något nice land där solen steker som bara fan och där havet svalkar så gött att man känner att man skulle kunna ligga och flyta där hela dagen, varje dag.
Sedan tar man en liten paus från solandet och badanet för att avnjuta en glass. En riktigt kall glass. Eller en kall Coca Cola, vilket som. Och på kvällen går man ut på någon restaurang och äter en underbart god middag eller går till någon bar som spelar skön musik och man bara tänker att "fan, fan vad livet leker".

Det är så jag vill ha det nu.

Hade jag haft pengar nu hade jag dragit direkt.
Pengar och ett pass som gäller.
Då hade det varit Bulgarien, here I come.
Eller Las Palmas, here I come.
Eller något annat underbart gött ställe, here I come.

Jag vill känna hur det känns att kliva ut ur flygplanet igen när man har landat på ett ställe som man aldrig tidigare har varit i. Känna hur den varma luften slår emot kroppen och känna hur nyfiken man är på att se sig omkring. Please, take me utomlands!
2010-06-29 02:19:52
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-06-29 | TID: 17:25:25
URL: http://kitchi.blogg.se/

Åh, det skulle inte sitta fel! ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback