helt galen, galen i dig i ditt himmelska leende, i ditt skratt

Sitter en snabbis vid datorn hos pappa.
Någon Tomas Ledin cd spelas ur högtalarna.

 Hörde jag någon som sa att det är sommar?

Tomas Ledin är ta mig fan sommar. Mer sommar än Gyllene Tider till och med. Eller jag vet inte. Gyllene Tider kan i alla fall aldrig vara ute. De kommer fortfarande spelas på somrarna om tjugo år och vara lika mycket sommar då som nu. Samma med Tomas Ledin. Det är liksom ett måste.

Jag började gilla Tomas Ledin för två år sedan tror jag. Japp, jag är efterbliven, jag vet. Hade såklart hört honom tidigare, tydligen, för helt plötsligt kom jag på att jag kunde flera låtar med honom. Kollade igenom några låtar som han har gjort och upptäckte att jag kunde sjunga med i flera av dom. Sånt är sjukt. Men samtidigt jävligt nice.


Summer

2010-06-14 17:57:44
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback