fotboll & hårfärg

HEJSAN
Har nästan precis gått upp, japp, jag har redan kommit in i sommartiderna.
Sitter just nu och kollar lite på fotbollsvm, Holland och Danmark spelar.


Tänker att jag är jävligt sugen på att färga håret så jag blir blondette. Inte helt blond och inte helt brunett utan kort och gott blondette. Är sjukt trött på att ha utväxt, funderar på att bara färga den. Alltså inte blondette, utan så blond som jag är nu. Sen till hösten blir det en transformation into blondette eller brunette, tror jag. Är ju sjukt sugen på att färga håret rött också, men jag som gillar rosa sådär jättemycket borde inte ha det känner jag på mig. Kan färga rosa istället då. Thihi.


Sån hårfärg vore.
Att se ut som henne vore också.

2010-06-14 14:27:31
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback