bara tre dagar kvar

TRALALALALAA
Imorgon är det skola igen och då ska vi städa.
På torsdag väntar ledighet och på fredag blir det avslutning.
Jag har sagt det förr och säger det igen; herre min je vad tiden går.

Det var inte längesedan jag gick på skakiga ben till SÄG för första gången med en miljon tankar i huvuet. Tankar om det skulle bli som på högstadiet, att jag skulle få max tre kompisar att vara med, eller om det faktiskt skulle bli bättre. Om jag för en gångs skull skulle få känna mig trygg och säker och verkligen gilla skolan.

Första dagen var ingen höjdare. Jag grät när jag kom hem och kände mig allmänt misslyckad, men redan dagen därpå vände det och nu sitter jag här med bara tre dagar kvar av första året på SAM-MEDIA och känner att jag kommer ta sommarlov med blandade känslor. Klart det ska bli oerhört skönt att få vila upp sig och bara vara, men samtidigt så känns det som om jag skulle kunna ha skola i sjutusen år till bara för att jag verkligen gillar den klassen jag är i. Jag känner att jag verkligen kan prata med alla och det känns bara allmänt gött liksom och JAG ÄLSKAR DET.

---

Det är kväll, ni märker det på mina djupa inlägg.
Sorry, men jag var bara tvungen att skriva det här.
SPM1A


ÄLVKULLEGYMNASIET

2010-06-09 00:44:03
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback