jag om fem år

Här ligger jag i sängen och gör mina nattliga ritualer. Gott folk, det är faktiskt inte så snuskigt som det låter. Jag bara tränar min röv genom att spänna röven lite innan jag sedan slappnar av. Ska tydligen vara en effektiv sorts träning. Får väl hoppas det för min röv är totalt platt. Den existerar liksom inte ens lite. Eller jo, i vissa kläder så finns den faktiskt där, tro det eller ej. Men jag menar, det går ju inte att ha en platt röv när man ska vika ut sig i typ Slitz eller så.



Slitz ja.
Den där utvikningstidningen, ni vet.
Om några år får ni se mig i den, var så säkra.

Det är faktiskt heeelt sant. Inte ens lite skämt. För innerst inne så har det vart en dröm för mig. Känns sjukt att ens säga det, men det är sant. Det har liksom känts som något som har legat så jävla långt borta, så långt från min liga att man ens inte borde ha det i tankarna. Folk säger att det är mycket retuscherat och så i de där tidningarna, men det måste finnas någon grundskönhet bakom det. Visst, alla kan se nice ut efter en omgång med retuschering, men för att uppnå hel perfektion så krävs det att personen är snygg redan från början och det tror jag att de flesta är som är med i såna där tidningar.



Därför borde jag inte ens ägna en tanke åt det för jag är bara en överviktig tjej med tuttar som ser rätt stora ut i rätt bh, men som annars typ knappt existerar, en mage som är alldeles för stor och lår som är dubbelt så stora som de borde vara. Det skulle ta mig en hel livslängd att få bort allt det och jag tror ingen jävel vill ha någon utvikningsbild på någon om är runt 70-80 år.

Okej, jag överdriver som vanligt.
Om fem år är jag där i en bikini i en Slitztidning.
Då har jag en tränad kurvig kropp och silikonbröst.



(Pictures from www.slitz.se)
2010-02-09 00:17:29
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback