lazeee day with a short day in school and hockey

GOD KVÄLL.
Soft dag idag även om bilden var rätt så seg.
Varför valde jag ens det? Aja, gjort är gjort.

Sen följde Rebecca med mig hem innan hockeyn. Vi käkade lite och cammade. Hahaha, höll på att dö när vi gjorde det för det var så roligt. Hon är så lättlurad. Och om man är konstig kan man tolka detta fel, men eftersom det inte är några konstiga som läser min blogg så tolkar ingen det så. Roligt var det i alla fall ja.

Hockeyn ja, FBK var bra först, sen sög dom totalt. Djurgårn körde över dom ett tag där innan dom ryckte upp sig och fick både 1-2, 2-2 och sedan 3-2 i förlängningen. Dickis fick ont i knät/benet. Jävla Djurgårdare som mosa honom i sargen. Tomas Montén var nyklippt och glad. I alla fall innan matchen började. Nyklippt var han väl hela tiden i och för sig, men jag menade mer att han nog inte var så glad efter matchen. Johan Andersson såg jag också. Han kolla på mig. Kanske kände igen mig från våran lilla Facebook-konversation. Eller kanske inte. Pinsamt om han skulle göra det. Ehehe. Är inte så snygg på min visningsbild där.

Skönt med seger i alla fall.
Det behövdes.

2010-02-04 23:22:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback