pånyttfödd

Sitter här i min säng med två köttbullemackor och filofiserar.
Känner mig på något slags konstigt trött och härligt humör.
Vet inte riktigt vad det är som har hänt med mig.
Jag är som född på nytt.


Drömde förut att jag pratade med vår rektor Eva (någonting).
Vi var i matsalen och hon frågade hur jag tyckte att det var i skolan.
Smörade lite för henne och sa att det var annorlunda mot gundskolan.
Att gymnasiet och SÄG var i en klass för sig och att allt var superbra.
Hon blev glad.

---

Nu ska jag se Andra Avenyn.
Livs pappa Dennis kommer slå till Hamza.
Dennis och Roland är mina favoriter, hihi.
2010-02-03 23:13:14
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback