chilla softa coola ta't lugnt liksom

GOD KVÄLL.
Gud vad jag sov idag. Till halv fem kanske? Tack vare att jag, dels var råtrött, men också för att jag har ont i halsen. Hatar min hals har jag kommit fram till. Varför finns den ens? Lika bra att såga bort den. Låta den försvinna en gång för alla. Har ju inget annat än ont i den. Måste vara något seriöst fel på den. Men men, life goes on I've been told.

Ikväll åt jag tacos och såg på Melodifestivalen.
Längesedan jag gjorde det.
Bara för att jag inte har vart hos pappa på länge.
Såg lite av Modo-Färjestad också som slutade ... 10-3.
KUL.
Skärp er för fan Färjestad!

Vill på SSK matchen som är den 13/3 har jag kommit fram till.
Sista matchen innan slutspelet börjar och en match som FBK borde vinna.
Gör dom inte det så blir jag sur och det vill ingen att jag ska bli så de vinner.
2010-02-27 22:20:32
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2010-02-27 | TID: 23:11:06

Det va redigt gött med tacos förut!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback