en lektion i skolan - sedan hem igen

HAJ ELLER VAL.
Jag är redan hemma, skulle ha slutat 15.30, men slutade istället runt 13.30. Har haft en lektion idag när jag egentligen skulle ha två, eller en och en musikal. Men såhär var det, gott folk, att när vi kom till aulan så stod det att musikalen var inställd så vi gick upp de hundratusenmiljardes trappstegen som man måste gå upp för när man ska till bilden. Sedan satt vi där, jag, Moa, Danne och Linda från den andra SPMklassen. Vi fyra satt där i en evighet innan vi bestämde oss för att dra därifrån. Känns som en riktigt ovärd skoldag, men men. Det kunde jag ju inte ha vetat när jag åkte till dit 11.30 förut.



Slitna jeans: Lindex
Svart tight linne: Gina Tricot
Grå lång t-shirt: VILA
Svart tröja: HM
Svart&vit sjal: Lindex (?)


SM-GULD. Hehe. Jag är lite fbkskadad tror jag.
2010-02-25 14:25:26
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback