fyser frös frusit till is

HAJ.
Fy fan vad jag fryser. Jag har ingen känsel i mina lår - typ. De bara finns där, utan att jag känner att de existerar. Riktigt läskigt, men men, har man tights på sig en dag som denna så antar jag att jag får skylla mig själv. Har dessutom vart ute ganska mycket idag i och med att vi hade skridskor/stavgång på idrotten.

Adam kom till Höla (där vi skulle samlas) med sin hund Tilda. Kul att se honom igen. Vi gick in på Norrstrandsskolan en snabbis och försökte leta efter någon av våra gamla lärare, men vi hittade inte en enda. Lyckat. Efter skolan gick jag in på Wallinders, innan jag tog bussen hem, och köpte chips, dip (använder det i maten istället) plus en CHIC-tidning. Götte.


Om jag gillar sourcream&onion? Naaae?

Dator, TV och CHIC-tidning.
2010-02-24 16:46:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback