mitt val till individuella valet

Gott folk, nu har Louise bestämt sig för vad hon ska välja för något till det individuella valet som vi ska ha i tvåan. Svenska C och Rättskunskap får det bli. Ville länge välja Foto A, men när vår studievägledare sa att det är bra att ha med sig Svenska C till högre studier så tänkte jag om och ville ha det istället. Foto A kommer jag troligtvis välja i trean istället.

I alla fall, Rättskunskap valde jag bara för att. Jag vet inte ens varför. Mamma blev typ "Ååååå, jaaaaa! Välj det!" när jag berättade för henne att jag funderade på att välja det. Okej? Hehe. Vad gör man inte liksom för att göra sin mamma glad? Nej men helt seriöst så var det liksom inget som direkt tilltalade mig av de kurser man kunde välja på. Rättskunskap låter ballt liksom så det lär vara något för en ball kvinna som jag.


Way to go, Lollo!
2010-02-18 23:03:43
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback