looking good on a bad day

HEJ.
Ingen bra dag för mig idag. Var sur redan imorse när jag sminkade mig. Såg ut som fan och var allmänt irriterad. Hittade inte min eyeliner - fick ta kajal istället. Mascaran fuckade. Jag fuckade och blev sur. Underbar start på dagen. Kom i alla fall iväg och var rätt nöjd ändå över min look idag.

När jag kom hem så funkade inte internet. UNDERBART! Gick sedan och la mig vid cirka 18.00 och vaknade 21.50! Herre min gud vad jag fick panik då. Hade ställt klockan på 20.00, men som vanligt stängde jag bara av alarmet när det gick igång och sov vidare. Trodde att mamma skulle väcka mig, men ack vad jag bedrog mig. Hon hade gått och lagt sig för att läsa. Hehe. Svikare. Nejdå. Jag som är konstig bara.



Svarta leggings: KappAhl
Vit tight kjol: Lindex
Svart långt tight linne: Gina Tricot
Grå kort t-shirt: Cubus
Blå tröja: Cubus
Svart&vit sjal: Lindex (?)
2010-02-17 23:56:29
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
db...
DATUM: 2010-02-18 | TID: 09:59:16

"men ack så jag bedrog mig"?! Undra vem du har fått det av. =)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback