hockeytime on Thursday



Hockey på torsdag då.
Den här gången blir det iform av ett nytt sällskap.
Rebecca är det som har den stora äran att hänga med mig.
Tror vi kan bli ett riktigt bra hockeyteam som hejar på som fan.
Tror också att FBK känner av denna värme från oss så de vinner.
GÖTTE.

Ska bli kul att se nya liraren Angel Krstev.
Han är ju tydligen landslagsback i Tjeckien så han lär vara bra.
Eller så är det så att han blir dålig när han börjar lira i Färjestad.
Det har ju hänt vid ett flertal tillfällen förut, men men, that's life.

---

Btw så är det bara så typiskt att mitt hockeysug har kommit tillbaka nu.
Nu när de har spelat 45 elitseriematcher och har 10 games kvar att spela.
Det liksom känns så typiskt, att det kommer tillbaka när det nästan är slut.
Den här säsongen har varit sjukt konstig för jag har missat flera matcher.
På de två senaste säsongerna missade jag bara en eller två matcher.
Känner mig nästan sämst för att jag har svikit mitt lag den här säsongen.

FÖRLÅT FÄRJESTAD.
2010-02-01 21:53:14
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback