today I've lost a visitor

Jag har tappat en läsare idag, buhu. Han åker skidor (I think) i Vemdalen.
Borde vara förbjudet tycker jag om det påverkar mitt läsarantal.

Känner att jag är lite besatt av hur många som läser det jag skriver. Kan liksom räkna ut några som jag i alla fall tror läser, men när det ligger runt 20 personer blir jag lite fundersam, speciellt om det håller sig runt det antalet flera dagar i rad. Då menas det alltså att fritt främmande personer följer min blogg och det känns lite scary. Får mig att ställa följande frågor till mig själv.

1. Vart har dom hittat min blogg?
2. Varför läser dom den?
3. Är dom stalkers?
4. Kommer jag dö av de här läskiga stalkersen?
2010-02-27 23:47:42
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback