the answer

Fick ett svar på mitt förra inlägg:
"Jag brukar få det också.
Dessa saker kan det vara
1. Han vill ha fler vänner
2. Han bjuder in dig på något spel
3. Han tycker du är snygg (Eller kanske just för tuttarna) och kan då visa sina polare.
"

--
1. Hur fick han tag på mig med inga gemensamma vänner? Chansade han bara på att söka på Louise och sen kom jag upp där, helt random? Eller såg han mig i någon grupp? Där har vi nog svaret. Eller nej, de sidorna han är med i är inte jag med i. Fan också.
2. Hmm... Kanske kan vara så, men orka FarmVille. Är stolt över mig själv att jag inte har börjat spela det eller något annat skitspel. Till och med min syster har börjat spela PetVille, Garden World, något jäkla café spel och restaurang spel. Suck.
3. HAHAHAHAHAHHAHA. Jo men visst sörru. Snygg? Nej. Tuttarna? Möjligtvis.
2010-02-28 19:02:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback