note to myself: börja ät frukost igen!

Just i detta nu befinner jag mig liggandes i min säng hemma hos mamma medan resten av människorna som går på SÄG befinner sig i idrottshallen för att delta i/se på nattinnebandyn.

Funderade först på att dra dit, men ångrade mig. Kände mig alldeles för trött för sånt, plus att min mage har gjort ont hela dagen. Måste börja äta frukost igen märker jag. Det här funkar inte längre. Jag går upp typ 40-50 minuter innan jag åker till skolan och på den tiden hinner jag typ bara sminka mig, fixa håret och välja kläder. Ibland också tvätta håret eller duscha, om jag inte gör det dagen innan. No time for frukost alltså. Och att köpa smörgås i kafeterian varje dag är ju inte heller att rekommendera eftersom det blir rätt dyrt i längden, 13 kronor för en smörgås är rätt dyrt om man köper den fem dagar i veckan. Så det är inte heller något alternativ.


Det här ska jag nog börja käka på morgonen igen tror jag, mumma!

2010-02-12 00:30:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback