roligt att man fick uppleva siba hockeynight

Hade inte tänkt att blogga mer inatt (har redan bloggat mer än vad jag gjorde på hela gårdagen, hehe) men så skulle jag bara kolla Färjestads hemsida en snabbis och fick se det här:




Jaha, roligt.
Roligt att Ari Vallin står där i bakgrunden och ler.
Jättekul att jag inte fick se det in real life på Siba.
Otroligt väldigt underbart fantastiskt megaroligt.



Jaha, ännu mer roligt.
Roligt att där i mitten står Bagarn och har armen runt Ari Vallin.
Vad otroligt roligt att båda mina favoriter står där och ler.
Jätteroligt att jag fick se det på bild istället för att se det på plats.
Ojsan vad roligt, superduperroligt, hokuspokusroligt, asroligt.
2010-02-12 01:51:17
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback