louise hjärta motorsporter är lika med sant?

HALLU.
Började 11.50 idag med att ha matte tills 12:45. Kom två-tre minuter försent till den lektionen på grund av att busshelvetet aldrig kom. Seriöst. Stog fan ute i minst en kvart och väntade. Kanske till och med tjugo minuter. INTE OKEJ. Pinsamt att komma försent också. Brukar ju inte direkt göra det om man säger så. Hehe. Sooo not my style to be a bad girl. Jag är the good girl som alltid kommer till lektionen minst tio minuter innan den börjar. Hehe. Nästan i alla fall.

Fattar ni vad sugen jag är på att se på rallyt som är nu i helgen?
Jag skulle seriöst vilja dra ut i skogen och se på när dom kör där, fast lite väl kallt dock. Hade vart nice att vara på travbanan nu ikväll och se när dom hade invigningen och när dom körde första specialsträckan. Har gillat rally sedan jag var cirka 10-11 år. Satt och kollade på det på tv:n och läste om det på internet och i tidningar. Rolig jag var när jag var yngre. Nej men seriöst så är faktiskt rally riktigt roligt. STCC också. Det då man kör runt runt på en motorstadion (typ Gelleråsen i Karlskoga). Det blir en grej jag ska göra i sommar - åka till Gelleråsen och se på STCC och se förare som Prins Carl Philip, Richard Göransson och Janne "Flash" Nilsson.

Trodde ni inte om mig va?
Att jag gillar motorsporter.
;)
2010-02-11 19:18:24
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback