louise är trötter på en tisdag

HALLU.
Nu är jag hemma från skolan.
Känns rätt gött faktiskt att sluta 14.20 på tisdagar.
Dock inte gött att det är hinderbanebrännboll imorgon.
Jag ogillar (ej hatar) verkligen idrott när det är sån där skit.

Önskade att jag kunde gå och sova i en timme eller tre, men jag kan inte. Ska iväg innan fem igen och jag måste duscha innan och fixa mig. Jag orkar inte. Jobbigt som fan. Jag är typ opigg hela tiden. Känns inte så rockigt faktiskt, önskar att jag vore pigg så jag inte bara ville gå och lägga mig när jag kommer hem på eftermiddagen.

Måste plugga också.
Ahhh, blir galen snart.
Köpa vitaminer blir.

PUSS.
2010-02-02 15:09:38
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-02-02 | TID: 21:51:03
URL: http://kitchi.blogg.se/

Hinderbanebrännboll blir najs... or not! xD

Viccy
DATUM: 2010-02-02 | TID: 21:53:11
URL: http://kitchi.blogg.se/

Du förresten! Prova "Rosenrot" mot tröttheten, det hjälper faktiskt. Jag tar det varje dag och är aldrig trött, vilket jag var innan. Finns på Life! Bara ett tips. ^^



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback