idag är det tisdag och det är en händelserik dag

HALLU.
Händelserik dag idag faktiskt. Inte ofta det händer, men idag hände det massor.
1. Gick ut till bussen, ser att det är ca 12 min kvar tills den ska komma.
2. Väntar och väntar och väntar, sen när bussen väl kommer så kör den förbi.
3. Bussen kommer ca 9.05 och jag börjar min lektion 9.10 - NICE!
4. Historian ute i P3 akompanjeras av stamp på taket från snubbar som skottar snö.
5. En person (Beccs) ramlar utanför P3 och jag skrattar och skäms för jag skrattar åt det.


Jag igår. Idag är jag inte lika snygg, men jag är glad ändå.
2010-02-23 15:20:09
Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-02-23 | TID: 16:27:54
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

om det var fler än jag som ramlade så var det lite kul. Om det var mig du skrattade åt så gjorde det inget eftersom jag låg där och garvade själv :))

Viccy
DATUM: 2010-02-23 | TID: 20:23:54
URL: http://kitchi.blogg.se/

Det ser ut som att du har olika färg på ögonen, hihi! ^^ (eller det kanske du har..?)

LOUISE
DATUM: 2010-02-23 | TID: 20:51:17
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

REBECCA: Det var dig jag skrattade åt. Jag skrattar än. Bara för det small så i marken. :( Stackare.



VICCY: Ja, jag har studerat mina ögon nooooga och jag vill iaf inbilla mig att jag har olika färger på ögonen. Tror att det ena är mig blågrönt än det andra. Lite coolt sådär. ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback