I know you want to be like us



Nu är jag hemma.
Har hunnit med att äta en mazarin och lite chips.
Fast inte samtidigt såklart för det vore ju rätt äckligt.

På matten idag gjorde jag inte ett skit. Eller okej, först så hade vi ett huvudräkningstest som gick rätt så bra ändå. Över förväntan faktiskt eftersom jag blir otroligt stressad när jag ska huvudräkna. Vi kommer träna på det varje fredag på matten nu framöver tydligen så det ska förbättras rejält. *tummen upp* Annars så gjorde jag inte ett mattetal på hela lektionen. Började på ett, men orkade inte göra klart det. Satt och skrattade och pratade. Det är sånt jag är bra på. Eller vi rättare sagt.

Louise, Daniel och Rebecca.
Trion nummer ett.


Alla andras förebilder.
Alla vill vara som oss.
De som förnekar det är bara rädda för att stå för vad dom tycker.
I know you love to love us, bitches.
2010-02-12 16:30:47
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback