du kan vara en grupp



Alla sjuka grupper är bäst med Facebook I think.
"Vi som skrattar åt våra skämt innan vi hunnit berätta dom" är ju såå gjord för mig. Det är ju det roligaste som finns ju, att ligga inne med värsta skämtet som man själv tycker är så jävla roligt att man inte ens kan hålla sig för skratt. Så man skrattar medan folket som man ska berätta det för inte fattar något alls.

Annars är ju "Vill du komma hit o titta på film? - NEJ, jag vill inte ha sex med dig! :)" en favorit. Sjukt osmart att lägga fram en sådan fråga. Vem som helst fattar ju att det inte är filmen man kommer kolla på. Man kommer troligen hamna i en mjuk och skön säng istället och ha hett sex. Eller så ser man faktiskt på filmen och nöjer sig med det. Kanske en kram. Kanske en puss. Kanske inget alls. Vad vet jag.
2010-02-11 22:07:31
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback