dagens i en smutsig spegel

Fråga mig inte varför jag har börjat lägga upp dagens outfit, dessutom riktigt taskiga bilder på dom, men jag fick en kommentar av en kille häromdagen som sa att jag har en bra klädsmak, PLUS en "jävla fin frisyr". Blev lite mallig. Tycker dock inte det själv, men en sådan kommentar blir man riktigt glad av.

So here it comes, the outfit of today:


Svarta leggings med skinnkant på benet: KappAhl
Vit tight kjol: Lindex
Svart oversized topp: Gina Tricot
Svart nitskärp: KappAhl
Plus en blå tröja från Cubus som jag inte har på mig på bilden.


Rosa plastarmband från Glitter och rosa klocka från Ur&Penn
2010-02-23 16:49:25
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback