black and pink nailpolish is the shit



Svart nagellack.
Äre snyggt eller äre "emo"?

Själv tycker jag att det är råsnyggt. Det liksom är så rockigt på något sätt och funkar ihop med vilken makeup eller outfit som helst. Till exempel så kan man ha det till en rockig outfit med kanske skinnjacka, någon rockig topp och snygga smala jeans för att förstärka rockkänslan. Eller så kan man ha det till någon söt klänning för att få in något "hårdare" i den söta känslan. You know what I mean.

Förutom svart så är också rosa en stor favorit när det kommer till färg som jag gärna vill ha mina klor målade i. Är inte så mycket för det softa ljusrosa, utan det ska vara riktig stark rosa som chockrosa eller tuggummirosa. Skulle kunna dö för nagellacket från FACE på bilden här nedanför som är så härligt tuggummirosa. Det får nog bli mitt nästa inköp. Ett rosa nagellack med tuggummi känsla.

2010-02-19 00:40:03
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback