at home

Nu är jag hemma, at home liksom.
Danne skadade mig på brännbollen när han tacklade in mig i en vass kant med knät. Alltså, mitt knä hamnade på kanten. Det gjorde ont. Jag har blåmärke nu. Han klappade mig på ryggen och sa förlåt trots att jag var svettig där. Gullig pojke det. Trots att han fick hjärnsläpp när han var dum mot mig. Men men. Jag är inte långrandig. Jag har släppt det där nu. Danne, jag planerar hämn, ehehe.

Fick reda på vad jag fick för betyg på spanskaproven.
VG blev det på alla tre delarna.
Jag ska jobba röven av mig så jag får chansen på ett MVG.
Det ska kunna gå för det har gått förut i alla fall.

Imorgon börjar jag 11.50 med att ha matte med någon vikarie.
Efter det så blir det första lektionen i Estetisk Verksamhet - Bild.
Och när skolan slutar ska Rebecca med mig hem, sen blire hockey.

Nu ska jag sova en stund.
Sakna mig inte för mycket.
PÖSS
2010-02-03 17:01:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback