är ni så emot mig nu?

HALLU.
9 läsare igår?!
Är det kanske för att jag bloggade om min framtid häromdagen?
Tycker ni att det är så fel att jag vill vika ut mig i Slitz och skaffa silikon?
Jag vill faktiskt det, men om jag sedan kommer göra det är en annan sak.

Anyway, så sitter jag och filofiserar och konverserar i biblioteket på Älvkullen. Det är liksom hit man går när man har håltimme eller långa raster. Liksom the place to be om man säger så. Det är så jäkla lugnt och skönt här nu. Precis såhär vill jag att det ska vara varje dag. Mys pys. Jag och Danne sitter och väntar på att vår väninna Rebecca ska sluta sin tyskalektion. Hennes lektion är den enda som inte är inställd idag när det gäller språk i steg tre. Hehe. Taskigt tycker jag.

Sen blire stan för att käka mat och fylla på busskort.
Idrotten börjar 14.00 så det är ett tag innan dess.
Men ha det bäst då älsklingar!
PUSS
2010-02-10 11:13:38
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback