iPHONE IN MY HEART.

Orka att jag har gått från att hata iPhone till att bli totalt nerkärad.
Jag skulle kunna göra ett och annat för att få en, men det känns som att betala ca 300 för abonnemang varje månad känns lite sådär när man bara får ett studiebidrag som är på 1050.

Telia har ett abonnemang som heter max 25 som kostar 49 kronor i månaden. Om man vill ha med mobilsurf så kostar det 98 kronor. Seriöst. Det är billigt! Då får man 5000 sms i månaden och mobilsurf. Det är liksom det jag gör med mobilen. Jag ringer sällan. Det är mest folk som ringer till mig i så fall. Förra gången jag hade abonnemang klarade jag inte alls av det. Fick skyhöga räkningar. Anledningen till det var att jag skickade så jävla många sms plus att jag var ute för mycket på nätet. Det här abonnemanget är ju perfekt för mig. Plus att vi har gratis internet i skolan! HUR BRA?

En iPhone 4 med 16 GB kommer, med det här abonnemanget, kosta 298 kr / månad.
Om jag istället ska ha en iPhone 3GS med 8 GB så kostar den 248 kr / månad.
Plus att man nu får Spotify Premium för 0 kr /månad i ett år!!

FATTAR NI VAD SUGEN JAG ÄR ELLER?

2010-12-02 19:55:02
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2010-12-02 | TID: 21:42:19
URL: http://acinnej.blogg.se/

Trivs skitbra med min ajfön fyre! ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback