SIDE CUT.

OH NO.
Har fått värsta tanken om att jag ska göra side cut. Har tänkt på det förut, men nu känns det mer "jag SKA göra det". Typ lite som när jag färgade håret rött. Hade tänkt på det innan, men helt plötsligt när jag stod i Lindexbutiken en dag så kom tanken "idag SKA jag färga håret rött". Hur länge var jag rödhårig? Jo, i två veckor. Hatar när jag får såna där tankar för då känner jag att jag måste göra det. Jag tänker inte igenom först, utan bara gör det.


Bild från Google.

Tror dock inte att jag tänker fixa side cut nu.
Jag tänker liksom på balen som är om ett och ett halvt år. Även om det kommer växa ut så vill jag ändå spara håret så jag kan göra någon riktigt breathtaking håruppsättning. Känns dock som om mitt hår inte vill bli längre än vad det är nu.
2010-12-04 03:11:44
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback