SAMMANFATTNING AV DAGEN, SÅ HÄR LÅNGT.

Hade ställt alarmet på 8.40 idag. Blev väckt cirka 8.10 av att gosen skickade sms, så jag gick upp då istället. Gjorde mig snabbt i ordning och gick ut för att ta bussen till stan. Kommer ut, ser att bussen åker. Får vänta 7 minuter på nästa buss, som kom från Kronoparken. Den brukar vara full med folk. Idag var jag ensam hela vägen till stan.

Gick av vid hållplatsen innan Stora Torget och blev mött av gosen. Gick till hans hotellrum och bara myste tills han skulle checka ut vid 12.00. Då gick vi till busstationen och satte oss där och väntade tills hans buss skulle komma vid 12.40. Hatar busstationen! Har vart inne där två gånger och jag har varit nära på att börja gråta båda gångerna. Förknippar det med att säga ett jävligt jobbigt hej då.

Nu vet jag inte när vi ses igen., men jag hoppas att han kommer hit på min födelsedag. Det skulle göra min dag till den bästa födelsedagen någonsin. Annars funderar jag på att åka ner till Göteborg nästa helg. Då är jag 18 och ska fira det med en bussresa alldeles själv som tar 4 timmar. Woho.
Fan vad FRÄCKT det kommer bli. Jag kommer le hela tiden och ta kort på allting när jag kommer fram till Göteborg. Känner redan fjärilarna i magen som brukar flyga omkring när jag åker ner mot Västkusten. Alla ortsnamn som man ser på skyltarna längs vägen... Jag älskar det! Men jag älskar min gos mer.
2010-12-27 14:39:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback