SAMMANFATTNING AV 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja .
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig nyårslöften, för jag skulle aldrig hålla dom ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Sverige?
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Motivation till att gå ner i vikt.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 12/2, 9/10 och 24/10.
8. Vad var din största framgång 2010? Hittade kärleken.
9. Största misstaget? La inte ner mig så mycket som jag borde ha gjort på skolarbete.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanliga förkylningar.
11. Bästa köpet? Hockeybiljetten till Färjestad – Djurgården 9/10.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Flera saker, men mest att jag fick kontakt med min älskade.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? We No Speak Americano, Gubben I Lådan, Bromance, Only Girl (In The World), My Feelings For You.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit gladare över lag, men det är klart att det varierar.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lagt ner mig mer i skolan, inte för att det har gått dåligt, utan för att det kan alltid gå bättre.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis.
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med mamma, pappa och syster.
19. Blev du kär i år? Tänka sig att det blev jag faktiskt.
20. Favoritprogram på TV? Ser sällan på tv.
21. Bästa boken du läste i år? Jämför fortfarande alla böcker med den bästa boken alla kategorier - Låt Den Rätte Komma In, så jag har inte läst någon riktigt bra bok i år.
22. Största musikaliska upptäckten? Oj, ingen aning.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fyllde år för typ ett år sedan så jag kommer inte ihåg.
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma svar på den frågan.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Tillbringade den tillsammans med en kille, käkade tacos och kollade film.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag hade bott närmare min kille.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Färgglad till en början, svart och vit på slutet.
29. Vad får dig att må bra? Att vara tillsammans med den jag älskar och få skratta tillsammans med goda vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen speciell.
31. Vem saknade du? Under november och mer än halva december så saknade jag Daniel mest.
32. Den bästa nya personen du träffade? Daniel.
33. Det bästa sommarminnet? Inget speciellt minne så, men jag kommer minnas att jag vågade gå ut utan leggings under klänningen och att jag vågade visa mig i bikini på stranden. Det är fan i mig stort gjort av mig.
34. Det bästa vinterminnet? Bästa och sämsta (på grund av smärtan som kylan orsakade) får jag väl säga att Utematchen i hockey var den 26/12.
35. Gjorde du något olagligt? Jag? Olagligt? Nej?
36. Kysste du någon? Ja det är väl klart.
37. Vem tillbringade du mest tid med? Familj och vänner.
38. Vem tillbringade du minst tid med? Vänner.
39. Det sämsta med året? Att det redan är slut.
40. Det bästa med året? Att jag träffade min älskade gos.

2010-12-31 00:32:16
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback