JAG HATAR DIG.

Hockey, just nu hatar jag dig så jävla mycket. Känns jävligt kul att bli pang boom nedslagen av dig. Kommer ihåg när jag älskade dig. Sprang på matcher flera gånger i månaden. Skrek glädje. Skrek av frustration. Grät av glädje. Grät av frustration. Nu är det som bortblåst. Det gör det ju inte bättre av att sånt här händer. Åh jag känner mig så jävla dum, men samtidigt inte. Klart som fan jag reagerar. Speciellt nu.

Förlåt.
Jag pratar i gåtor.
Tror att några kommer förstå i alla fall.

2010-12-08 23:23:24
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
elli
DATUM: 2010-12-09 | TID: 17:30:02
URL: http://elliochella.blogg.se/

Vad är det som har hänt? Det värsta är att läsa om någon som förlorat sin hockey!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback