GOSEN.


Naaw, är han inte go min älskling?

Pratade med honom förut. Lyssnade extra noga på vad han sa den här gången, eller okej, kanske inte exakt på vad han sa, utan mer HUR han sa det. Det låter som om jag inte bryr mig om vad han säger, men det är fel. Det är dock svårt att hålla koncentrationen när han har sån jävla underbar dialekt. Det blir lätt att man drömmer sig bort.

Har börjat göra en liten lista i min mobil, på ord som jag tycker låter underbara när han säger dom. Högst upp på listan ligger ordet "fräckt". Oh my god. Fjärilarna börjar flyga i min mage igen. Underbart är bara förnamnet. Charmigt är mellannamnet och som-en-dröm-för-örat är efternamnet.
Tvåa på listan; "Brålanda". Ja, det där lilla stället mitt ute i ingenstans, med RASTA och grejer. Det låter också underbart, men fan, fräckt låter fräckare.

Fräckt fräckt fräckt fräckt fräckt fräckt.
Dör dör dör dör dör dör.

Nu ska jag sluta vara så puttinuttig.
Can't help it.

(& hans skratt. Hans underbara manliga skratt. Jag dör. Ok Louise, ge dig.)
2010-12-17 01:33:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback