FEL BAND VANN.

Har nyss kollat på finalen av Dansbandskampen. JA, jag har sett, i princip, alla avsnitt av det under de tre åren som det har gått på SVT1. Första året skulle Scotts ha vunnit. Förra året vann helt rätt, The Playtones. I år vann helt fel band, Elisas. Tacka vet jag CC & Lee, speciellt eftersom en av dom är gravid. Typ dör när jag ser henne. Vill också vara gravid, dock inte föda ut ungen, men gravid livet ut kan jag vara. Hehe.



Naaw. Bebismagen.
Bara den skulle ju få folket att rösta på dom tycker jag. Men nej, killarna (göbbera) röstar på Elisas bara för hon är ung och snygg. Suck, synd att inte unga tjejer gillar dansband för då hade Willez vunnit. Det hade vart in your face-igt.
2010-12-11 21:50:35
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback