ETT PROV NÄRMARE JULLOV.



Gick upp runt 11 idag. "Var hos doktorn" så jag missade vår halva dansdag där vi skulle dansa bugg. Ojskibojski vilken otur jag har då. Hehe. Åkte i alla fall till skolan vid 12 för jag hade prov i Samhällskunskap. Det är vid såna här tillfällen som jag faktiskt är glad över att jag läser Rättskunskap också, för det vi hade på provet idag har vi, i princip, redan haft som prov i Rättskunskap.

Ett prov kan därmed bockas av från min lista över prov & inlämningar innan jullovet, nu väntar bara:
Samhällsredovisning/inlämning på fredag.
Matteprov på måndag.
Mediekunskapsprov på fredag nästa vecka.
Rättskunskapsprov + inlämning på måndag om två veckor.
Radioinspelning på tisdag nästa vecka eller veckan därpå.
Inlämning i multimedia innan den 22e december.
OCH redovisning på spanskan.

Det jag prioriterar först är samhällsinlämningen, men det jag kommer lägga ner mest tid på är Mediekunskapsprovet. Där måste jag verkligen få MVG för jag fick det på förra provet och vill gärna ha det i betyg. Det andra löser sig. Jag kommer förmodligen få minst G ändå. Hoppas jag.

SEN är det jullov.
Behöver jag säga att det kommer välbehövligt?
2010-12-08 15:27:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback