EN ANNAN DAG JUL.

God morgon.
Nej, ni ser inte fel. Jag är faktiskt redan vaken. Gick och la mig vid tolv igår och vakna runt sju imorse. Vad har hänt med mig kan man ju undra. Det beror på den här snubben som jag är med just för tillfället. Han är ganska trött av sig. Blir så när man blir äldre. Hehe. Tur man är ung i några år till. ;)

Nu är han nere och käkar frukost. Jag vågade inte följa med. MesLouise. Ska väl åka hem om ett tag och äta och fixa mig i ordning inför Utematchen som börjar 19.32, men innan dess så ska jag krama gos lite mer. Bara krama. Absolut inget mer. Hehe. Hehe. Hehe. Hehe.

2010-12-26 09:22:18
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback