DEL ETT - PÅ MIN ÖNSKELISTA (RINGAR & ÖRHÄNGEN).

Smycken är något som jag tycker att man aldrig kan få för mycket av. Förr köpte jag, till exempel, alltid nya örhängen när jag var och shoppade. Men nu verkar min örhängsperiod vara påväg att gå över till en ringperiod. Finns det något coolare än såna ringar som man har på två fingrar? Nej, precis. Problemet är dock att jag inte äger en enda sån ring. Perfekt julklapp till mig alltså!



STYLE BY TYRA
BILD 1: 84 KR / BILD 2: 124 KR




INTENSIVE CRAVINGS
BILD 1: 90 KR / BILD 2: 85 KR

---

När jag ändå var inne lite på örhängssnack så står även de här på min önskelista:




INTENSIVE CRAVINGS
BILD 1: 120 KR / BILD 2: 120 KR

2010-12-08 16:12:47
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback