DAG 5 - VAD ÄR KÄRLEK?

Då har jag kommit till punkt fem på min utmaningslista, eller vad man nu ska kalla den.
Dag 5 - Vad är kärlek?



Enligt mig, och säkert även många andra, så kan kärlek vara så himla mycket olika. Det kan vara kärlek till familj, vänner, pojkvän/flickvän, kärlek till musik, kärlek till något sportlag, bara för att nämna något. Jag tycker själv att jag är en ganska kärleksfull person. Jag har lätt att känna kärlek.

Jag känner oerhört stor kärlek till min mamma, pappa och syster för att dom alltid finns där för mig och stöttar mig. Jag känner också stor kärlek för mina vänner, speciellt Marie, Danne och Rebecca bara för jag vet att jag kan säga i princip allt till dom och har känt att även dom kan säga personliga saker till mig. Jag känner en otrolig kärlek till min älskade gos. Brukar tänka på det där, vad det är som gör att jag tycker så mycket om honom, och jag tror att en stor del i det är att jag kan vara mig själv med honom. Jag har aldrig känt att jag måste ändra mig, vara någon annan, bara för att han ska tycka om mig, utan jag har kunnat vara mig själv från början och det värdesätter jag något otroligt.
2010-12-04 21:50:01
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback