DAG 11 - MINA SYSKON.



Jag har två syskon. Fast när någon frågar mig så säger jag oftast att jag bara har ett. Min halvbror Tony har jag aldrig träffat. Han och pappa har ingen kontakt. Har sett honom några gånger, men aldrig mer än så, därför blir det lite som att det inte känns som om han är min halvbror. Ni förstår nog.

Min storasyster Caroline har jag, däremot, kontakt med. Vi brukar höras av varje dag och träffas, oftast, flera gånger i veckan. På grund av ålderskillnaden mellan oss, 10 år, har vi inte alltid haft den kontakten som vi har idag. När jag var liten så kunde vi knappt vara i samma rum utan att vi bråkade. Trots det här så har jag alltid sett upp till min syster. Jag vet att jag kan prata med henne om allt och jag är överlycklig över att vi har den kontakten som vi har idag. Den kontakten hoppas jag att vi alltid har.

Jag älskar dig!

2010-12-10 19:45:08
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback