CHICKEN TERIYAKI.

Äter clementin nummer fyra, ser på Desperate Housewifes, lyssnar på mina goa Spotifylistor samt skriver detta inlägg. Samtidigt. Hur lyckas jag med det? Jag är tjej. Det enda rätta svaret liksom.

Imorgon ska jag till skolan för att ha spanska, samhällskunskap och svenska. Till lunch får vi julbord och JULMUST. Älskert! Efter skolan ska jag direkt till stan för att inhandla julklappar och äta på Subway. Har längtat efter Chicken Teriyaki hela veckan. Senast jag åt den tog jag en 15 centimeters sub, men jag skulle lätt kunna ta det dubbla. Hehe. Seriöst det goaste jag någonsin ätit.


2010-12-14 21:52:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback