AVSKEDSBREVET.

Om en halvtimme beger jag mig till den uppbygda utearenan för att se Färjestad möta Frölunda i Utematchen - slaget om väst. Ni hör ju, det är ju bäddat för en riktig hockeyfest. Dock kommer hälften frysa ihjäl, men då kan man i alla fall säga att man har dött på ett jävligt coolt sätt. Hehe. Fast, jag tror i och för sig inte att man pratar speciellt mycket om man är död. Men men, ingenting är omöjligt.

Vill bara säga att ni läsare är fantastiska!
Tack så mycket för att ni har läst min blogg genom åren.
Jag vet att ni kommer sakna mig efter att jag har frusit ihjäl ikväll.
Men var inte ledsna, det kommer någon annan bloggerska som ni kan följa.

Tack och farväl.
Er Louise

2010-12-26 18:02:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback