16 DAGAR KVAR.




Okej, roligt att jag dissade hockey totalt i ett inlägg nyligen, men när jag tänker på att det snart är Utematchen så kan jag inte hjälpa det; jag börjar faktiskt längta.

Jag kommer förmodligen frysa ihjäl flera gånger om, men HERREMINGUD vilken upplevelse det kommer bli. Jag har aldrig ens vart på bandy på vintrarna så hur ska jag klara av det här? Det var liksom flera år sedan jag verkligen var ute i kylan, för nu när det är kallt så sitter jag helst inne. Jag kanske borde träna? Gå ut någon dag då det är 15 minus och bara stå där i flera timmar, se hur det känns? Fast näe. Då kanske jag hinner frysa ihjäl innan jag ens har fått uppleva Slaget om väst.
2010-12-10 00:22:00
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback