FELSMS

Sitter och kollar lite på Felsms. När man väl är inne på den sidan så kan man inte slita sig därifrån. Jisses vad pinsamt det måste vara att skicka såna där sms till fel person, som till exempel till sina föräldrar. Hade fan gått och dött direkt!

---

Här kommer några (eventuellt barnförbjudna) felskickade sms:

Till: Pappa
Sms: Såg nyss min pappas kuk.. undra om min med kommer att bli så skrynklig och liten :(
Svar: Den duger åt din mamma iallafall. Kom ner nu det är middag!
Skulle till en kompis.

Till: Morsan
Sms: Morn morn din jävla kroknäsa. Vaken eller sover du som alla andra åsnor?
Svar: Jag är på jobbet din långbenta stork. Gå till skolan. Puss puss /Ma
Skulle till brorsan.

Till: Pappa
Sms: Hade sex med Frida igår. Fick reda på att hon var oskuld så fick visa vart skåpet skulle stå :)
Svar: Du är verkligen min son
Skulle till en kompis.

Till: Pappa
Sms: Nu har jag beställt klipptid till dig. 1600 på fredag. Det är väl bra innan du skall på disco?
Svar: Jag får inte gå på disco för Inger och håret tappade jag för 20 år sedan
Skulle till sonen.

---

HAHAHAHAHA.
Dör när jag läser den sista.

2010-08-04 14:35:58
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-08-04 | TID: 15:14:26
URL: http://kitchi.blogg.se/

HAHAA!! :D



Försökte få tag på dig idag, men det gick inte dä...



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback