GRAFISK KOMMUNIKATION

Idag började A-gruppen (den grupp jag är med i) att ha Grafisk Kommunikation i Medieproduktionen. Det verkade faktiskt roligare än vad jag först trodde. Skulle göra en namnskylt där man valde vad man ville ha för form, typsnitt på bokstäverna och bild själv. Min blev rosa och jag vet inte varför.

Heh.

Känns bara så oseriöst med rosa egentligen. Men det passar ju mig bra i och för sig. Att jag valde en mobil som bild bättrade ju inte på det direkt. Hade hellre valt färgerna VIT och GRÖN och en HOCKEYKLUBBA/PUCK/SPELARE som bild, men det blev bra till slut ändå. Att vi fick sluta tidigare från vår TRE TIMMAR och FEMTIO MINUTER långa lektion var också något som var mer än bra.

2010-08-31 17:07:49
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
VICCY
DATUM: 2010-08-31 | TID: 21:34:29

Va söt! :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback