FYRA HÅRFÄRGER UNDER SOMMAREN - NORMALT ELLER?!

Just det.
Har tonat håret, igen. Hehe, så typiskt mig att aldrig bli nöjd, men nu är jag så nästintill nöjd man kan komma. Jag som redhead. Hade man inte trott i vår va? När jag var blondheten själv. Tittade på bilder igår och upptäckte hur blond jag egentligen var. Det såg jag inte då. Har för övrigt haft fyra olika hårfärger under sommaren. Det ni. Det förvånar mig att mitt hår fortfarande sitter kvar på huvudet.




Bilder på den nyaste hårfärgen kommer.
Det är i alla fall den färgen som är på fjärde bilden.
Rödsvart, nice det.

2010-08-20 23:15:47
Kläder/smink/osv Kommentarer (1)

Kommentarer
gandalf
DATUM: 2010-08-21 | TID: 00:44:57

hehe, kanske inte lollo;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback