TRE ÄR BÄTTRE ÄN EN?



Varför jag lägger upp två bilder?
För att man kan ju råka missa bilden om jag bara lägger upp en liksom.

Men, den stora frågan kanske är varför jag hade (har inte nu) TRE tandborstar. Har tyvärr inget bra svar på det. Pappa fick säga till mig att slänga dom, även om det gjorde ont i hjärtat på mig när jag tvingades säga farväl. Nu har jag dock en ny älskling, en som är rosa.

Har alla tagit fram sina "intresseklubben-antecknar-böcker"?

Inte?

Jag väntar lite då.

...

Nu?

BRA! DUKTIGT!

2010-08-17 00:09:35
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Vigdis
DATUM: 2010-08-17 | TID: 10:08:35
URL: http://vigdiss.blogg.se/

Det är bara bra tack! :) Ska till fotografiska idag, vad ska du hitta på?



Kram



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback