SNART FINNS LADY GAGA HEMMA HOS MIG

Woho! I'm a happi girl. Mamma har beställt ett Lady Gaga linne till mig från H&M's hemsida. Det kommer användas flitigt i höst, for sure. Funderar på om jag ska våga tona håret eller inte. Jag menar, tänk om det blir jätterött? Om det nu blir det så får jag väl tona över det med brunt då. MÅSTE VÅGA!!


Sjukt rädd ser jag ut på denna bild. Plus att jag tydligen inte hade smetat in mitt puder så bra. Kul att jag gick runt så på Västkusten. Men men, livet går vidare har jag hört.
2010-08-10 13:38:58
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-08-11 | TID: 15:35:46
URL: http://kitchi.blogg.se/

Det finns ju på H&M i stan ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback