OUT WITH THE OLD, IN WITH THE NEW

Sitter här och har precis ätit frukost. Jag veeet, klockan är över middagstid, men det blir såhär när man heter Louise. Helt automatiskt. Förresten har jag kommit på att det inte är så smart att ha vaniljyoghurt i té. Det liksom löses inte upp plus att det smakar lite konstigt. Mjölk eller grädde är bättre.

Idag vill jag till Bergvik och shoppa nya kläder. Hösten ligger i luften nu och då ska man passa på att inhandla lite nya kläder för att bota "sommaren-är-snart-slut-ångesten" Är ute efter en militärgrön jacka. Jag som senast igår sa "Vem fan har militärgrönt på sig?" Men det är faktiskt snyggt har jag kommit fram till nu. Något som också är snyggt är de här sex stilarna från Whitney Port och Olivia Palermo som var med i helgens Klick-tidning.




Mina favoritstilar är bild nummer 3 och bild nummer 5. Riktigt nice!

2010-08-07 13:49:21
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-08-07 | TID: 16:47:08
URL: http://kitchi.blogg.se/

SV: Så blir det när man bor på landet... Haha. -.-



Vanlijyoghurt i te? Det måste jag prova "bara för att", även om det inte funkar ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback