NEJ, JAG ÄR INTE DÖD BARA OINSPIRERAD

Nu är det något som är big time fel. När jag inte bloggar på en hel dag så är det något som är så sjukt fel. Har inte haft någon lust. Vet inte vad jag ska skriva om längre. Lättare när man är i skolan, då har man ju i alla fall något att skriva om.

Har i alla fall varit en soft dag. Gjorde hemmagjord pizza med tacoköttfärs på och såg på DN-galan. Så jävla nice att Tyson Gay ägde Usain Bolt! Satt och hejade lite smått på slutet där. Efter det blev det att se på Ghost Adventures så nu kan jag inte sova med släckt lampa inatt. Hehe.

Vi kör bilder och sånt imorgon.
Ville bara visa att jag lever.
2010-08-07 01:17:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback